keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Asiakaspalvelusta

Ostin tuossa tytöille ihanat Maxomorran kissa-kuosiset samisvaatteet.
Vauvalle bodyn ja isosiskolle lyhythihaisen tunikan.
Oli eka V:n näinkin kirjava vaate ;) .
Bodyä käytettiin huolella, koko 62/68 vastasi kaksoiskoon pienempää
ja tunika harmittavasti venyi ihan mahdottomasti.
Alla olevassa kuvassa on vertailuna päällä H&Mn 122/128 uusi paita,
jota ei ole vielä pesty kertaakaan.
Laitoin sähköpostia Retrokkiin ja sain pahoittelut tapahtuneesta
ja valita että otanko rahat takaisin vai vaihdanko toiseen tuotteeseen.
Vaikka tuotetta oli jo ehditty käyttämäänkin :)
Mun mielestä tämä on sitä kivaa asiakaspalvelua
ja varmistaa että tuolla asioin jatkossakin!

Postipoika toi jotain kivaa meille eilen!
Myyjä onnistui saamaan meille kevääksi
loppuunmyydyn ME&In tassupipon \o/
Ja se kameran laturi on Tallessa, kännykän otokset on värittömiä ja sumeita..
p

1 kommentti:

  1. Tosi kivaa palvelua, kiva että saitte valita :) Jos tuo H&M:n pusero on se 2,95 (joskus tässä syksyllä tarjouksessa) voin kertoa että sekin kutistuu...ostin itselleni, suht pienikokoinen kun olen, 170cm kotipaidaksi ja pesun jälkeen kyllä lähti helmasta pituutta. en jaksa reklamoida, oli niin halpa :D
    ja niin! Ihanaa että sait pipon, minäkin jäin ilman sitä kutsuillani...

    VastaaPoista